June 27, 2011

Workshop Weekend


Two workshops this weekend. The first one was for me, called "Blozende Stoffen" in the Stedelijk Museum 's-Hertogenbosch, inspired on the Scholten & Baijens exhibition over there (worth a visit if you are around! My favorite was the paper porcelain).
We made a fabric screenprint and an artwork with wood and yarn.

And the second workshop was for our eldest son in the Verkadefabriek during a festival about food and taste. Making a painting with fruits and vegetables.

5 comments:

Helmi said...

Mooi werk in het stedelijk van 's-Hertogenbosch. Heb je mijn stofje ontvangen? Of is er onderweg iets mis gegaan!
grt, Helmi

Esther said...

Hoi Marieke, ik heb net via mail gelezen dat je ook een blog hebt, wat een leuk blog, ik ga je volgen,/groetjes Esther.

prentje said...

Fijne workshops!

vlijtig said...

Gave workshop in het sms! Had ik ook wel naar toe gewild! jaloers.

twink said...

Hi, dit is een heel leuk plekje om 2e hands materiaal te vinden. ik ben daar al jaren vrijwilliger en het is een plezier om te doen
groet twink

Overdekte verkoop van (tweedehands) handwerk e.a.
handvaardigheidmaterialen, waarvan de gehele opbrengst gaat naar
het Diabetes Fonds voor het wetenschappelijk onderzoek.
• Demonstratie van diverse soorten handvaardigheidtechnieken.
• Loterij van speciaal voor deze gelegenheid gemaakt
o.a. quilt, schilderij en sieraden.
Vrijdag 2 september 2011 van 11:00 tot 17:00 uur
Zaterdag 3 september 2011 van 11:00 tot 17:00 uur
Zondag 4 september 2011 van 11:00 tot 16:00 uur
Landwinkel® en Schenkerij “De Kastanjeboom”,
Zevenhuizerstraat 281, Bunschoten.
Marja Leijtens-Smit Roeters , Zandkamp 237, 3828 GP Hoogland
Tel. 033-4808826 of 06-23738152, marjaleijtens@kpnplanet.nl
www.diabetesfonds.nl/handwerkfestijn